poniedziałek, 3 grudnia 2012

3. Mustache

Yeey pisze juz moja 3 Notke :3 Jak narazie zbyt dobrze nie idzie 1 Obserwator, ale mam nadzieje ze z Czasem bedzie Lepiej. Macie moze jakies pomysly jak moglabym sie bardziej wybic? I co was Interesuje.. to bede tez o tym pisac. Masakra dzis znow Szkola.. ja nie bylam nie chcialo mi sie isc na te 2 Lekcje a wy byliscie? Co jak Co.. Ale moim zdaniem Szkoly nie powinno byc w Zime jest za Zimno, brrrrrrr. Zrobmy Protest! moze cos to da ;-) Hehe, mam takie Pytanie to was, wiele osob podnieca moze nawet i jara sie tymi wasami *Mustache* szczerze co one w ogole znacza? Bo nie mam Komplentnego pojecia, hm.. ale przynaje fajnie wygladaja! Chyba niedlugo Zamowie sobie taka Bluzke z tymi Wasami, wy tez byscie chcieli? a Moze juz Macie? Piszcie na Dole :) 
Pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Na pewno będą komentarze, tylko musisz trochę bardziej rozsławić bloga. Po za tym świetnie Ci to idzie.. będę czekała na kolejne notki. Co do Moustache to nie wiem, ale od dawna jest sławny '' me gusta '' i to właśnie chyba od tego, ale nie mam pojęcia. Bluzka jest fajna, ale nie mam. Chciałabym bo jest taka faajna i oryginalna *-* hahah. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynasz, z czasem przyjdzie większa ilość obserwatorów! Ładnie piszesz, uwielbiam motyw wąsów :) Powodzenia w blogowaniu!

    PS. Uwielbiam piosenkę Rihanny Diamonds, która leci w tle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Nie mam niestety Gadu... Ale można do mnie napisać na mailu - jest tam u mnie w zakłądce kontakt :>

    A blog jeszcze będzie sławny, to dopiero trzecia notka... ^^

    OdpowiedzUsuń