niedziela, 2 grudnia 2012

2. Swieta, Prozba

Witam Was w mojej kolejnej Notce, Dzis nic ciekawego nie bedzie! Chce was sie tylko spytac Czy lubicie Swieta, Zime i co w niej najbardziej Lubicie? 
Hm, powiem wam ze ja UWIELBIAM SWIETA! taki fajny nastroj, wszystkie okna Przystrojone jest po prostu Slicznie a najlepsze jest to ze mozna siedziec z Rodzina <3 i oczywiscie Prezety, kto ich w koncu nie lubi :) Ale osobiscie to ja nienawidze Zimy.. jest jak dla mnie za Zimno, Kocham Lato! Jednak Swieta poprawiaja mi Chumor! 


A co wy o tym wszystkim sadzicie? Nie wiem jak wy ale ja juz Czuje Swieta a wy?

Wiec, na dzis to raczej nic wiecej nie mam do Powiedzenia Ale chcialam wam przypomniec ze jezeli macie ochote mozecie dla mnie zrobic Ladny Naglowek na Bloga, bardzo byla bym wdzieczna, tak samo szukam kolejnej osoby do prowadzenia ze mna Bloga, prosze o Kontakt w Komentarzach lub na GG: 9010709 
Zegnam Was i Prosze Obserwujcie Mnie! Obiecuje nie Pozalujesz! Dziekuje :) 



5 komentarzy:

  1. Kocham Święta i je już nawet czuję.... od sierpnia! HaHa! Nie mogę się doczekać kiedy wreszcie będę ubierać choinkę z rodzinką. Mmmm!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam tyle, że strasznie jest zimno a tego nie lubię. Trzeba się cieplej ubierać, bo jak się człowiek źle ubierze bardziej cieniej, no to będzie sie chorym..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam święta i nie przeszkadza mi,że jest zimno i że trzeba się ciepło ubierać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej <3 świetny blog ;D zapraszam do mnie http://14headers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń