sobota, 1 grudnia 2012

1. Powitanie, Prozba.

Witam Was, jak widac zaczynam dopiero prowadzic Bloga.
Najpierw sie Przedstawie, jestem Sandra pochodze z Gubina lecz przeprowadzilam sie do Berlina. Mam 14 Lat ale rocznikowo mozna powiedziec ze 15. Interesuje sie bardzo Fotografia czasem bede dodawac tutaj moje Fotografie jakby co juz mowie ze jestem Amatorka i oczywiscie Interesuje sie jeszcze Grafika Komputerowa lecz juz nie jestem w tym zbyt dobra wiec zaczynam sie ponownie uczyc :) 
O czym bedzie opowiadac ten Blog? hm, ten Blog bedzie opowiadac o moim Zyiu lecz wiekszosc Notek bedzie jednak o Stylu, Modzie i nie tylko, oczywiscie Blog jest Mlodziezowy, Doroslych raczej nie Zainteresuje. (Bede dawac 1 Notki Dziennie, maxymalnie 2 Notki) Mam nadzieje ze wam sie Spodoba ale tak juz jak pisze, to chcialabym wam powiedziec ze, jezeli umiecie robic dobra Grafike prosze o kontakt na: 9010709 (gadu-gadu) mam prozbe bo aktualnie nie mam programow i jezeli ktos by chcial dobrowolnie zrobic dla mnie szablon na Bloga, prosze was bardzo o dacie znaku. 

PS: Jezeli chce ktos prowaszic ze mna Bloga prosze tak samo o kontakt na GG (nr. w notce powyzej) 


Dziekuje za Uwage :> Trzymajcie Kciuki!