wtorek, 4 grudnia 2012

4. Jakies Pomysly?

Witam Was moi Czytelnicy. Dzisiaj raczej Specjalnej Notki nie bedzie, moj Dzien zaczal sie Fatalnie, jest juz w sumie dobrze, Ale i tak mi to za Przeproszeniem *zjebalo* humor! 
Mam do was mala Prozbe, moglibyscie napisac mi na Asku lub na Facebooku jakies pomysly na rozne Notki? Jakies Naprawde dobre. Prosze was o skontaktowanie sie ze mna jezeli macie jakies  fajne i oryginalne Pomysly :) 

ASK.FM: http://ask.fm/sandrusjaa
FACEBOOK: https://www.facebook.com/SaaNDrusiia

Hm, jak na dzis nie mam wecej do Powiedzenia i naprawde Przepraszam ale mnie strasznie Glowa Boli. Ale mam i tak do was jedno Pytanie bo mnie to calkiem Ciekawi. Na Jakich stronach zazywczaj Przebywacie lub tez bardzo Czesto Wchodzicie? Moze tez mi sie jakas Spodoba :) 

aaaaaaaaaaaa! bym zapomniala, Dzis 4 Dzien Adventu! yeeeey! Jeszcze pare Dni i mozemy Zapalac pierwsza Swieczke! :)
A tak przy Okazij macie moze jakis Kalendrarz? Czekoladki? lub moze zrobiliscie cos sami?


PS: juz niedlugo Blog sie calkiem zmieni, zamowilam juz Naglowek i zrobie wtedy Ulepszenia, wiec prosze sie nie zniechecac przez Wyglad Blogu :) Dziekuje.



2 komentarze:

  1. Hehehehe, mam kalendarz adwentowy, nigdy z takich nie wyrosnę xd A te śliczna komodeczka adwentowa to twojej roboty? (wyłączysz antyspam? byłoby łatwiej komentować :>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mojej :) ale fajnie taka bylo by zrobic, hm.. o ile mi sie uda bo nie ogarniam jeszcze za bardzo tego blogspota :)

      Usuń