czwartek, 6 grudnia 2012

6. Santa Nicholas

DZIS MIKOLAJKI! Wiem, Pisalam ze nie bede dodawac Notek do pluki nie zrobie Bloga ale dzis wyjatek! Dostaiscie cos od Mikolaja? Ja nie :c nie wiem czemu ale jakos nikt u mnie tego nie Swietuje. Ale od Mamy dostane Doladowanie, yeeey, w koncu bede mogla dzwonic do Polski. Jeszcze pare Dni i Bedzie Boze Narodzenie, co sobie zyczycie? ja bym chciala dostac Lustrzanke a jesli nie to, to wszystkie Dodatki Simsow i oczywiscie normalne bo nie mam :c Sadzicie ze Simsy to dobra gra? Ktora czesc sie wam najbardziej podoba i jaki Dodatek? :> 

Napisze juz niedlugo, pozdrawiam wszystkich i 
Zycze wszyszystkim wszystekiego dobrego na Mikolajki!


3 komentarze:

  1. Simsy są naprawdę świetną grą. Mam wszystkie części. W sensie pierwszą, tą podstawową to jeszcze dawno temu się grało, ale była naprawdę super. Miałam też parę dodatków to się lepiej grało. Gwiazda i zwierzaki. I nadal leżą na półce u mnie. Potem to dwójka to już naprawdę ekstra. Nowe rzeczy i w ogóle ekstra. No a trójka to już genialna. Również mam. POLECAM jak najbardziej :) Pozdrawiam, zapraszam do mnie - > drowsily.blogspot.com i 444-days-in-hell.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na mikołaja dostanę laptopa + słodycze. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń